מדידת המרות והמשפך השיווקי
המדדים המרכזיים בכל קמפיין, כולל בקמפיין רימרקטינג הם כמות ההמרות והמקורות מהם אנו ממירים.
המרות בתחום הרימרקטינג יכולות להיות רכישות באתר, טלפונים נכנסים, פניות בטפסים, הרשמות ועוד.
כאשר הקמפיין באוויר וההמרות מתחילות להגיע, כדאי להצליב בין ההמרות, למקורות מהם הגיע התנועה.
בד"כ נוכל למצוא אתרים אתרים שמציגים את הבאנרים שלנו ומייצרים המון תנועה
לא מניבים המרות. בחלק מהמקרים אם נכנס ונבדוק נקבל אתרי משחקים ואפליקציות לילדים שאינם רלוונטים לקהל הלקוחות המבוקש. אתרים כאלה נחשבים לבזבזני תקציב, ויש להורות לגוגל אדוורדס לעצור את בהם את הפרסום.
דוגמאות לאתרים שמבזבזים תקציב ברשת התוכן יהיו בדרך כלל אתרים שבנויים לילדים בקמפיינים שמיועדים למבוגרים, ואתרי MFA, אתרים שנבנים על ידי רשתות של מתכנתים שמייצרים הקלקות על מנת לקבל נתח מההכנסות על פרסום של גוגל.
MFA = Made For Adsense.
גוגל דואג להסיר פרסומים בעצמו מאתרים כאלה, אך לעיתים לוקח לגוגל זמן לזהות את המצב, ובזמן הזה יש מצבים בהם מוציאים תקציב על הקלקות שאינן רלוונטיות.
קמפיין רימרקטינג מתאים לאחוז גבוה מהעסקים, אך גוגל לא מאפשרת לכל עסק להציג במודל רימרקטינג בגלל חשש מפגיעה בצנעת הפרט. מאחר והמון מחשבים וניידים נמצאים בשימוש על ידי מספר בני משפחה, חברים, או חברים לעבודה, בגוגל חוששים שבתחומים מסוימים כמו בריאות, חוק ומשפט, אסתטיקה ואחרים, פרסום של גורמים מסוימים עלולים לחשוף "סודות" לשאר המשתמשים באותו מחשב.