בהשוואה לגוגל רשת החיפוש
| 3000 ש"ח |
| 8000 חשיפות גוגל רשת התוכן |
| 200 הקלקות |
| 20 פניות וטלפונים |
| 3 תיקים |
| 14,000 ש"ח רווח |
אמנם בדוגמה הנ"ל שורת הרווח של רשת החיפוש גדולה יותר, אך מאחר והשינוי נבע מגודל התיקים, ולא מכמות הפניות או הסגירות, כדאי להשאיר את ההשקעה מחולקת בין רשת החיפוש לרשת התוכן, ולנסות לייצר מדדים יותר מדויקים על יותר נתונים לאורך זמן.
מעקב שוטף על כל אחד מערוצי השיווק, ופנימית בתוך כל אחד מהערוצים מאפשר שיפור מתמיד של הקמפיינים, ומגדיל באופן משמעותי את שורת הרווח.
מאחר והפרסום בגוגל ופייסבוק מבוססים על מודל של מכרז פר קליק, עסקים שבונים משפך שיווקי ומשפרים רווחיות באופן שוטף מחזיקים לאורך זמן וצומחים, לעומת עסקים שלא משתפרים ונכנסים למסלול דעיכה ויוצאים מהשוק.