היופי בגוגל הוא שניתן לנסות במקביל מספר דרכים ולהבין תוך ימים עד שבועות מה עובד יותר טוב על הגולשים.

לאחר מספר שבועות של A\B TESTING על מגוון מודעות, ניתן למצוא את הנוסחים הממירים ביותר, לבחור כיוון שיווקי, ולשפר למקסימום על ידי הצבת גרסאות נוספות של נוסחים שונים לאותן מודעות.



 

ניהול קמפיין רימרקטינג

קמפיין רימרקטינג בהרבה מקרים יביא תשואה גבוהה מאד, ברוב המקרים גבוהה יותר מרשת החיפוש.

יש להבין שגולש מתאים נחשף למודעת רימרקטינג, אנחנו יודעים שאותו גולש חיפש אותנו בעבר, היה באתר שלנו, וכבר נמצא בהליך של צורך למוצר או לשירות שאנחנו מספקים.

תחת הבנה זאת, אנו צריכים לייצר לגולש בעזרת הבאנר משיכה נוספת למותג שלנו ע"י חיזוק הצורך או הורדת ההתנגדויות של הגולש.

לדוגמא, אם אנחנו מוכרים חופשה במיקונוס הכל כלול ב 500$, ואנחנו יודעים שהגולש כבר היה אצלנו באתר בעמוד של אותה החופשה ורוצים להציג לו באנר שייצר משיכה נוספת לאותו גולש, נוכל לתקוף אותו בעזרת שיטות שיווק שונות, למשל:

הורדת מחיר - רק בשעה הקרובה, חופשה במיקונוס הכל כלול ב 450$ בלבד !

הרמת מחיר - חופשה במיקונוס ב 650$ בלבד - הכל כלול !  (גורמת לגולש לנסות לחזור אחורה ולתפוס הזדמנות)

הוספת ערך - רק בשעה הקרובה, למזמינים חופשה במיקונוס , השכרת רכב ליומיים חינם !

הגדלת לחץ  - לחופשה במיקונוס בתאריך ה 8.8.17 נשארו 4 מקומות בטיסה בלבד.

החלפת יעד  - חופשה בזקינטוס הכל כלול ב 480$ בלבד !
 
63 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
ניהול קמפיין רימרקטינג | 64