160+ פרמטרים שונים שעל בסיסם גוגל מקבל החלטות | 116
אורך כתובת האתר: כתובת אתר ארוכה מדי עלולה לפגוע בקידום.
נתיב כתובת אתר: דף קרוב יותר לדף הבית מבחינת ארכיטקטורת האתר יקבל דחיפה טובה של הסמכות.
תגיות קישור: תגיות הם הדרך לשפר את SEO על ידי יצירה של התייחסות בין פיסת תוכן אחת לאחרת, ובעיקר קבוצה של הודעות אחת לשנייה.
מילת מפתח ב- URL: הינה אות רלוונטיות חשוב.
מחרוזת כתובת אתר: הקטגוריות במחרוזת כתובת האתר נקראות על ידי Google ועשויות לספק סימן נושא לאיזה דף מדובר.
תבליטים ורשימות ממוספרות: תבליטים ורשימות ממוספרות עוזרות לשבור את התוכן שלך לקוראים, מה שהופך אותם לידידותיים יותר למשתמש. סביר להניח שגוגל מסכימה ועשויה להעדיף תוכן עם תבליטים ומספרים.
עדיפות הדף ב- Sitemap: העדיפות שהדף ניתן באמצעות הקובץ sitemap.xml עשויה להשפיע על הדירוג.
יותר מדי קישורים יוצאים - עלול להזיק לקידום האתר.
גיל הדף: למרות שגוגל מעדיפה תוכן חדש, דף ישן יותר המתעדכן באופן קבוע עשוי להניב ביצועים טובים יותר על דף חדש.
פריסה ידידותית למשתמש: עיצוב ידידותי וברור.
תוכן שימושי: תוכן שנותן למשתמש שימוש כגון הוראות הרכבה, מתכון להכנת עוגה, הדרכות וידאו.
תוכן מספק ערך ותובנות ייחודיות: גוגל הצהירה כי הם מחפשים אתרים שמייצרים תוכן חדש וייחודי.
צור קשר: במסמכי האיכות של גוגל, בגוגל מציינים העדפה ברורה לאתרים עם "כמות מתאימה של פרטי קשר". שם, טלפון, כתובת וכיו"ב.
אמון הדומיין - TrustRank: אמון האתר - נמדד על ידי כמה קישורים יש לאתר שלך הוא מאתרים עם אמון.
ארכיטקטורה : ארכיטקטורה של אתר מסייעת לגוגל לארגן את התוכן שלך באופן שיטתי.
עדכוני אתר: באיזו תדירות האתר מתעדכן - ובמיוחד כל כמה זמן תוכן חדש מתווסף
מספר עמודים: מספר דפים נמוך באתר הוא אות לאתר חלש.
Sitemap: נוכחות של מפת אתר מסייעת למנועי חיפוש להוסיף לאינדקס את הדפים שלך בקלות וביסודיות, ובכך לשפר את החשיפה.
Uptime: אתר שהושבת להרבה זמן השבתה עלולה לפגוע בדירוג שלו עד לרמה של SANDBOX
מיקום השרת: מיקום השרת עשוי להשפיע על מיקום האתר שלך באזור הגאורפי. אתרים עם נוכחות בינלאומית ישתמשו בשרתי CDN מקומיים.
אישור SSL: גוגל אישרה שהם מוסיפים אישורי SSL וכי הם משתמשים ב- HTTPS כאות דירוג.
תקנון + תקנון פרטיות: שני דפים אלה עוזרים לגוגל להבין שהאתר מהימן.
פירורי לחם לניווט באתר: ארכיטקטורת אתר ידידותית למשתמש המסייעת למשתמשים ומנועי חיפוש לדעת היכן הם נמצאים באתר בכל עמוד.
אופטימיזציה לנייד: העמדה הרשמית של Google לנייד היא ליצור אתר ידידותי למובייל. בשנתיים האחרונות גוגל גם החלה להעניש אתרים שאינם ידידותיים לניידים.
YouTube: אין ספק שסרטוני YouTube מקבלים יחס מועדף כנראה משום שגוגל הינה הבעלים של יו-טיוב.
שימושיות באתר: אתר שקשה להשתמש בו או לנווט בו עלול לפגוע בדירוג על ידי צמצום הזמן באתר, הצפייה בדפים ושיעור היציאה מדף כניסה.
שימוש ב- Google Analytics ובכלי מנהלי האתרים של Google: התקנת שתי התוכנות יכולה לשפר את האינדקס של הדף שלך.
חוות דעת של משתמשים / מוניטין של האתר: אתר ביקורת באתרי אינטרנט כמו Yelp.com עשוי למלא תפקיד חשוב באלגוריתם.
קישור מאתרים וותיקים: קישורים נכנסים מאתרים וותיקים עשויים להיות חזקים יותר מאתרים חדשים.
כמות דומיינים מקושרים: מספר הדומיינים המפנים הוא אחד מגורמי הדירוג החשובים ביותר באלגוריתם של גוגל.
קישורים של C-Class נפרדים: קישורים מכתובות IP נפרדות ומרוחקות.
כמות דפי קישור: המספר הכולל של דפי הקישור - גם אם חלק מהם נמצאים באותו דומיין - הוא גורם דירוג. יש להיזהר לפעמים כמות ענקית של עמודים מקשרים מאותו דומיין יתפסו כגורם שלילי.
תג Alt לתמונות: טקסט אלט הוא גרסה של טקסט עוגן לתמונה.
קישורים מאתרי ממשל, אוניברסיטה קישור מאתרי .edu או .gov נחשבים ליותר איכותיים.
PageRank של הדף המקשר: גורם חשוב בדירוג.
כמות איתותים חברתיים לדף: משפיעה על הערך של הקישור מהדף לאתר שלך.
קישורים משכונות רעות: עלולים לפגוע באתר שלך. כגון: חוות קישורים.
קישורים מסוג Nofollow: אחד הנושאים השנויים במחלוקת ביותר העולם הקידום. המילה הרשמית של גוגל בעניין זה היא: "בדרך כלל אנחנו לא עוקבים אחריהם". כמות מסויימת של קישורי nofollow עשויה להצביע לגוגל על פרופיל קישורים טבעי לעומת לא טבעי.
גיוון של סוגי קישורים:, קישורים ממקורות מגוונים הם סימן לפרופיל טבעי של קישורים.
קישורים ממומנים: מילים כמו "קישורים ממומנים" עשויים להפחית את הערך של הקישור.