117 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
160+ פרמטרים שונים שעל בסיסם גוגל מקבל החלטות  | 118

 
 
  1. הקשר הקישורים: קישורים המשובצים בתוכן הדף נחשבים חזקים יותר מקישורים בדף ריק או בפוטר.
  2. קישורים מדף 301: קישורים שמגיעים מ -301 מדללים חלק מהאמון בקישור.
  3. טקסט עוגן: טקסט עוגן הוא פחות חשוב מאשר בעבר וכנראה אות לספאם. אבל בטוח שהוא עדיין שולח איתות חזק במינונים קטנים.
  4. טקסט עוגן עם קישור פנימי: הקישור הפנימי הוא אות רלוונטיות נוסף, אם כי כנראה משקלו נמוך יותר מאשר טקסט עוגן.
  5. קישור כותרת: כותרת הקישור (הטקסט שמופיע כאשר אתה מרחף מעל קישור) משמש גם כאות רלוונטיות.
  6. TLD: קבלת קישורים מדומיינים ברמה העליונה למדינה (.co.il, .cn, .co.uk) יסייעו לדירוג טוב יותר במדינה זו.
  7. קישור בתחילת התוכן: קישורים בתחילת התוכן מקבלים עדיפות טובה יותר מאשר קישורים בסוף התוכן.
  8. מיקום קישור בדף: כאשר קישור מופיע בדף חשוב. בדרך כלל, קישורים מוטבעים בתוכן של דף הם חזקים יותר מאשר קישורים באזור תחתונה או סרגל הצד.
  9. רלוונטיות דומיין מקשר: קישור מהאתר בנישה דומה הוא משמעותי יותר מאשר קישור מאתר שאינו קשור לחלוטין.
  10. רלוונטיות ברמת הדף: קישור מדף שקשור לתוכן הדף חזק יותר מקישור מדף שאינו קשור.
  11. טקסט סביב הקישור: גוגל מבין אם קישור לאתר שלך הוא המלצה או חלק של ביקורת שלילית. קישורים עם רגשות חיוביים סביבם ישאו משקל חיובי יותר.
  12. מילות מפתח בכותרת: גוגל מעניקה יתרון לקישורים בדפים שמכילים את מילת המפתח של הדף שלך בכותרת.
  13. מהירות קישור: אתר עם מהירות קישור גבוהה מקבל יתרון על קישור מאתר איטי.
  14. קישור מאתרי סמכות: קישור מאתר שנחשב לסמכותי יהווה יתרון מול קישור קטנטן ולא מוכר.
  15. קישור מויקיפדיה: למרות שהקישורים מויקיפדיה הם nofollow, קישור מוויקיפדיה נותן לך אמון וסמכות בעיני מנועי החיפוש.
  16. גיל ה Backlink: על פי אחד מהפטנטים של גוגל, לקישורים ישנים יש יותר כוח מאשר קישורים נכנסים שנקבעו לאחרונה. ולמרות שעדכון קפאין קצת הפך את נושא טריות הקישור, לרוב שווה לבנות פרופיל קישורים שיכיל קישורים ישנים וקישורים טריים.
 
  1. קישור טבעי: אתר עם פרופיל קישורים שנחשב טבעי, יהיה עמיד יותר לעדכונים עתידיים של גוגל.
  2. קישורים הדדיים: פשוט כדאי להימנע מכך.
  3. קישורים תוכן שנוצר על ידי משתמשים: גוגל יכולה לזהות קישורים שנוצרו מדפים פנימיים לעומת הבעלים בפועל של האתר. לדוגמה, הם יודעים שקישור מהבלוג הרשמי של WordPress.com בכתובת en.blog.wordpress.com שווה הרבה יותר מקישור מ- israelnews.wordpress.com.
  4. Microformats: דפים התומכים ב- microformats ידורגו בממוצע מעל דפים ללא מיקרופורמטים.
  5. DMOZ: רבים מאמינים כי גוגל נותן לאתרים רשומים ב DMOZ קצת יותר אמון.
  6. TrustRank של קישור לאתר: האמינות של האתר המקשר אליך קובע כמה "TrustRank" עובר לך.
  7.  פרופיל קישורים: פרופיל מאוזן שנבנה בקצב סביר יקבל יתרון על פרופיל קישורים חדש שגדל מהר מדי
  8. כמות מילים בעמוד הקישור: קישור מפוסט בן 500 מילים הוא בעל ערך רב יותר מקישור בתוך קטע של 50מילים.
  9.  איכות תוכן הקישור: קישורים מתוכן איכותי יקבלו יתרון.
  10. שיעור קליקים אורגני עבור מילת מפתח: דפים שמקבלים יותר קליקים עשויים לקבל דחיפה קדימה עבור מילת מפתח מסוימת זו.
  11. שיעור קליקים אורגני עבור כל מילות המפתח: שיעור הקליקים האורגני של האתר על כל מילות המפתח, הוא אות לכך שהמשתמשים אוהבים את התיאור, ויהוו יתרון משמעותי במלחמה על מיקומים בתוך העמוד הראשון בגוגל.
  12. זמן שהייה בעמוד: עמוד שאנשים נשארים בו הרבה זמן יקבל יתרון על מתחריו.
  13. תנועה ישירה: גוגל כבר מאשרת כיום שהיא משתמשת בנתונים מ- Google Chrome כדי לקבוע אם אנשים מבקרים באתר ובאיזו תדירות.  אתרים עם הרבה תנועה ישירה יקבלו יתרון מגוגל.
  14. גולשים חוזרים לאתר: גוגל בודקת אם המשתמשים חוזרים לדף או לאתר לאחר הביקור. אתרים עם מבקרים חוזרים עשויים לקבל יתרון מגוגל.
  15.  אתרים חסומים: אם נחסמת בגלל וירוס \ פרצה - תוך זמן קצר תתחיל לאבד מיקומים.
  16. . סימניות: אנו יודעים שגוגל אוספת נתוני שימוש בדפדפן Chrome. דפים שמקבלים סימניות ב- Chrome עשויים לקבל דחיפה.
  17. . מספר טובקים: דפים עם הרבה טובקים מהווים סימן של אינטראקצית משתמש ואיכות הדף.
  18. . היסטוריית גלישה למשתמש: אתרים שבהם אתה מבקר לעתים תכופות, יקבלו עדיפות בגוגל על המחשב המקומי שלך בלבד.