119 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
160+ פרמטרים שונים שעל בסיסם גוגל מקבל החלטות  | 120

 
  1. היסטוריית משתמשים: חיפוש שרשרת תניב תוצאות חיפוש מותאמת. לדוגמה, אם אתה מחפש "טלוויזיה" ולאחר מכן תחפש "ביקורות", סביר יותר שגוגל תציג יותר אתרים עם ביקורות על טלוויזיות.
  2. מיקוד גיאוגרפי: Google נותנת עדיפות לאתרים עם כתובת IP של שרת מקומי וסיומת דומיין עם שם תחום ספציפי לארץ. רצוי כמה שיותר להשתמש באחסון עם CDN ותמיד בסיומת מקומית.  בישראל xxx.co.il
  3. חיפוש בטוח: תוצאות חיפוש עם מילות גנאי או תוכן למבוגרים לא יופיעו עבור אנשים עם הגדרת חיפוש בטוח.
  4. גוגל מעגלים: גוגל מציגה תוצאות גבוהות יותר עבור אתרים שהוספת למעגלים שלך ב- Google Plus
  5. חיפושים של עסקאות: גוגל מציגה לעתים תוצאות שונות וייחודיות עבור מילות מפתח הקשורות לקניות, כגון חיפושים בטיסות, בתי מלון, תכשיטים, פיצה וכיו"ב.
  6. חיפושים מקומיים: גוגל כיום מציבה לעתים קרובות תוצאות בהתאמה מקומית בעדיפות על תוצאות עם נתוני גאוגרפיה כלליים או חסרים.
  7. תיבת חדשות של גוגל: מילות מפתח מסוימות, ותוכן מאתרי חדשות סמכותיים יגיעו לחדשות גוגל.
  8. העדפת מותג גדולה: לאחר עדכון וינס, גוגל החלה לתת למותגים גדולים דחיפה עבור חיפושים זנב קצר.
  9. תוצאות תמונה: גוגל החלו לכלול בתוצאות החיפוש גם תמונות, בעיקר כאלה שתויגו נכון ומתאימות.
  10. מספר ציוצים \ שייר \ לייק: כמו קישורים, אותות חברתיים ישפיעו לטובה על הקידום שלך.
  11. מספר פייסבוק אוהב: למרות גוגל לא יכול לראות את רוב חשבונות פייסבוק, סביר להניח שהם רואים את כמה אוהדים יש לדף הפייסבוק המקושר לעמוד, ומשתמשים כמידע חלש תחת קטגוריית אותות חברתיים.
  12. קישור מעמוד פייסבוק: קישורים חזקים מדפי פייסבוק פופולריים מהווים אות חזק מפייסבוק לגוגל.
  13. Pinterest: הוא ערוץ מדיה חברתית פופולרי בטירוף עם הרבה נתונים ציבוריים. גוגל רואה את Pinterest כמרכז חשוב לאותות חברתיים.
  14. הצבעות באתרי שיתוף חברתי: ייתכן ש- Google משתמשת באתרים כמו Reddit, Stumbleupon ו- Digg כסוג אחר של איתות חברתי.
  15. Google + 1: למרות שמאט קאטס אמר של Google אין "השפעה ישירה" על דירוגי ה SEO, קשה להאמין שהם יתעלמו מהרשת החברתית שלהם.
  16. בחודש פברואר 2013, מנכ"ל גוגל אריק שמידט אמר:
 
  1. מידע בתוך תוצאות החיפוש, מידע הקשור לפרופילים מקוונים מאומתים ידורג גבוה יותר מאשר תוכן ללא אימות כזה, וכתוצאה מכך רוב המשתמשים ילחצו באופן טבעי על התוצאות העליונות (מאומתות)". ולכן, סביר להניח ש- Google משתמשת בסוג כלשהו של אלגוריתמים כדי לקבוע אם פרופילים חברתיים מאומתים, ונותנת לאיתותים מהפרופילים האלה ערך גבוה יותר.
  2. רלוונטיות של סימנים חברתיים: Google משתמשת כנראה במידע רלוונטיות מחשבון המשתף את תוכן והטקסט המקיפים את הקישור.
  3. איתותים חברתיים ברמת האתר: סימנים חברתיים בכל האתר עשויים להגדיל את הסמכות הכוללת של האתר.
  4. שם המותג בטקסט העוגן: טקסט עוגן ממותג הוא אות מותג פשוט אך חזק.
  5. חיפושים ממותגים: זה פשוט, אנשים מחפשים מותגים. אם אנשים מחפשים את האתר שלך ב- Google (כלומר "סופר פארם" + "שמפו לשיער"), סביר להניח ש- Google לוקחת זאת בחשבון בעת ​​קביעת מותג.
  6. לאתר יש דף פייסבוק ולייקים: למותגים בד"כ יהיה דפי פייסבוק עם המון לייקים.
  7. לאתר יש פרופיל Twitter עם עוקבים: פרופיל Twitter עם הרבה עוקבים אותות יתפסו על ידי גוגל כמותג פופולרי.
  8. עמוד רשמי של לינקדין: לרוב העסקים האמיתיים יש דף LinkedIn.
  9. עובדים ברשימת לינקדין: הרבה מקדמים סבורים כי פרופילים של לינקדין שאומרים שהם עובדים עבור המותג שלכם הם אותות מותג חזקים לגוגל.
  10. לגיטימיות של חשבונות מדיה חברתית: חשבון מדיה חברתית עם 10,000 עוקבים ו -2 פוסטים מתפרש כנראה הרבה אחרת מאשר חשבון חזק אחר של 10,000 משתמשים עם הרבה מאד פוסטים ותנועת גולשים.
  11. אזכורים למותג באתרי חדשות: למותגים גדולים באמת אזכורים באתרי חדשות.
  12. ציטוטים משותפים: מותגים מוזכרים מבלי לקבל קישור. סביר להניח ש- Google מבינה אותות מותג אפילו כשאין קישור ישיר למותג.
  13. מיקום פיזי עם Google+ Local הרישום: לעסקים אמיתיים יש משרדים.
    רוב הסיכויים ש- Google בודקת נתוני מיקום כדי לקבוע אם האתר הוא מותג קיים.
  14. אתר אינטרנט הוא עסק שמשלם מיסים: Moz מדווח ש- Google יכולה לבדוק אם האתר משויך לבעל עסק שמשלם מסים. (לא רלוונטי בישראל)
  15. עונש מפנדה: אתרים עם תוכן באיכות נמוכה (במיוחד חוות תוכן) נראים פחות בחיפוש אחרי שקבלים עונש מאלגוריתם פנדה.
  16. קישורים לשכונות רעות: קישור אל "שכונה רעה" - כגון חוות קישורים, אתרי הלוואות, אתרי סקס וכיו"ב עלולים לפגוע במיקומים שלך בחיפוש.
  17. הפניות: הפניות מטעות, במקרה שגוגל תופס הפנייה שמטעה את הגולש, האתר ייענש.