רימרקטינג \ שיווק מחדש
למי שעדיין לא מכיר, בכל פעם שאנחנו נכנסים לאתר שמותקנים בו כלים של גוגל או פייסבוק (כמעט כל האתרים באינטרנט), אנחנו מתוייגים ונכנסים לקבוצות \ קהלים שהביעו עניין באתר.
לאחר מכן, כשאנחנו ממשיכים לאתרי תוכן וחדשות, גוגל תציג לנו מודעות שמותאמות אישית לתחום בו התעניינו. גם בכניסה לפייסבוק, נקבל פרסומות, מודעות ופוסטים ממומנים ע"פ הנתונים שנאספו עלינו במהלך הגלישה השוטפת באינטרנט.
תחום הרימרקטינג פורח בשנים האחרונות, ובהרבה עסקים הפך להיות אחד מערוצי השיווק המרכזיים. היתרונות המהותיים שתחום הרימרקטינג פותח הוא מאפשר למפרסמים קטנים להציג פרסומות ובאנרים באתרי חדשות ותוכן, לקהלים מאד ספציפיים שהביעו עניין במוצרי או שירותי המפרסם בעבר.
מאחר והמודלים מבוססי חשיפות והקלקות, עלויות הפרסום במודל רימרקטינג הן נגזרת של גודל קהל היעד אליו אתה פונה. כך שגם מפרסמים בעלי תקציבים נמוכים וקהלם מאד ספציפיים יכולים להציג את עצמם באתרי ענק שלא היו נגישים בעבר בגלל מגבלות תקציביות.
ניהול שוטף ונכון של קמפיין רימרקטינג יוביל להצלחה, הזנחה וחוסר תשומת לב יביאו לאכזבה.