ההצעה ללקוח
במסגרת ההצעה ללקוח יש להציג ללקוח את כל היתרונות של העסק, נפגשתי בחיי עם מאות בעלי עסקים שמציעים ללקוח רק את בסיס של ההצעה ולא זוכרים להבליט את היתרונות היחסיים שלהם.
 
לדוגמה, מתווך שמציע מכירה של דירות למשקיעים, בשאלה הראשונה שאלתי אותו מה התשואה שההשקעה אצלו תניב, תשובתו הייתה 4% מההשכרה של הנכס.
אותו מתווך שכח להבהיר שהנכסים שהוא מציע משביחים בממוצע של 5% בכל שנה בשנים האחרונות, והעסקה שהוא מציע בעצם נותנת תשואה של 8-9% בשנה.
 
או בעל סטודיו לאמנויות לחימה שפונה לקהל של ילדים ובני נוער שהסביר בהצעות שלו להורי התלמידים שהשיעורים שלו מקצועיים יותר מאחרים, והוא לא חוג אלא מקום מקצועי.  אך שכח להבהיר להורים שבשיטות לימוד מקצועיות בונים את הביטחון העצמי של הילד, משפרים קואורדינציה, ומפתחים את היכולות החברתיות של הילדים.
 
הצעה מלאה ומפורטת מגדילה באופן משמעותי את אחוזי ההמרה מפניות, ובהתאם את רווחיות העסק.  

 

מפניות לסגירת עסקאות

חברות הסלולאר וחברות מתקני המים כגון תמי-4, שטראוס ואחרות משתמשות בהצלחה במימון כחלק מההצעה השיווקית שלהם כבר מעל לעשור.  רובנו התרגלנו לשלם על מתקני המים בין 60 ל 150 ש"ח לתקופות ממוצעות של 3 שנים.  חברות שניסו להיכנס לשוק מתקני המים ללא מימון ללקוחות נכשלו ונעלמו מהשוק.

המרה 4 - מפניות לסגירות

ההמרה מפניות לסגירות תלויה במספר גורמים שצריך לפרקם ולטפל בכל אחד מהם באופן נפרד.
הטיפול בפניות הנכנסות >  ההצעה ללקוח  >  המשך מעקב על לקוחות
 
טיפול בפניות נכנסות
הגורם הראשוני שמקבל את הפנייה בהרבה מקרים יקבע את הלך הרוח ואת ההתנהלות מול כל אחת מהפניות.
 
פקידה שמטפלת בפניות ואינה מתוגמלת עבור סגירות, עלולה להתייחס לפניות כאל גורם "מציק" ולשדר ללקוח שפנה "אם אתה רוצה תגיע".  לעומת זאת, איש מכירות שמתוגמל על סגירות, יהיה בדרך כלל שירותי יותר, ונגיש יותר ללקוחות פוטנציאליים.

 
73 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
מפניות לסגירת עסקאות | 74