המרה 3 - מהקלקות לפניות או מכירות

קודם כל צריך לחשוב אם עדיף עמוד נחיתה או עמוד באתר.
 
הבחירה בין שליחת הגולש לעמוד נחיתה או לאתר צריכה להתבסס על מטרות הקמפיין. בקמפיינים שהמטרה היא לייצר מכירה באתר עם עשרות או מאות מוצרים, בד"כ עדיף יהיה לשלוח את הגולש לעמוד המוצר באתר, ולתת לו הזדמנות לצפות במוצרים נוספים קשורים, בעוצמה של החנות, בתקנונים ועל ידי כך לבנות לגולש אמון ואולי אפילו להוסיף מוצרים נוספים בתהליך הרכישה.
 
בקמפיין בו המטרה היא לייצר לידים, עמוד נחיתה ממוקד לנושא הקמפיין בדרך כלל יעבוד טוב יותר מעמוד באתר. כשגולש מגיע לעמוד באתר עם גישה לעמודי תוכן נוספים, בהרבה מקרים ימשיך להתגלגל באתר ולהיכנס למצב תודעתי של צריכת מידע, לעומת עמוד נחיתה בו הגולש נמצא ברחוב ללא מוצא וחייב להחליט לפנות או להמשיך הלאה.
 
בכל מקרה של אתר או עמוד נחיתה, יש צורך לשאול את עצמנו מספר שאלות מהותיות לגבי המבנה והתוכן של העמוד על מנת להפוך יותר גולשים ללקוחות פוטנציאליים:
 
האם ההצעה בעמוד ברורה ?
הגולש חייב להבין תוך מספר שניות במה אתה עוסק, ומה אתה מציע לו.
 
האם ההצעה בעמוד אטרקטיבית ? 
צריך להיות יותר *אטרקטיבי או שונה מהצעות מתחרות בתחום.
 
האם העמוד רלוונטי לקמפיין ?  
המילים והמודעות שמובילות לעמוד צריכות לעסוק בנושא עליו מבוסס העמוד.
 
האם קל לפנות אלי או לבצע רכישה דרך העמוד ?
באתרי תדמית, רצוי שבכל עמוד יהיה טופס וטלפון לגישה לעסק. 
באתרי מכירות, רצוי שבעמוד תהיה אפשרות לרכישה מיידית.
 
71 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
הדרך להגדלת הרווח | 72

 

 

 

האם העמוד נטען מספיק מהר
מומלץ שכל עמוד יטען בפחות מ 2 שניות.
 
האם העמוד עובד על כל מכשיר
כיום 50% מהגלישה באינטרנט היא סלולרית, יש לבדוק התאמה למובייל.
 
האם העמוד נגיש לכולם
 רצוי לכלול אפשרויות נגישות בכל עמוד, ולהנגיש אותו לכלל האוכלוסייה.
 
*הצעה אטרקטיבית או שונה אינה בהכרח הצעה זולה, לדוגמה, טבעת יהלום שמוצעת ב 36 תשלומים שווים של 99 ש"ח תראה לרוב הגולשים יותר אטרקטיבית מאותה טבעת יהלום שמוצעת ב 3000 ש"ח.