קידום אתרים בגוגל

כל עסק וכל בעל מקצוע, גדולים או קטנים, מחזיקים באמתחתם תקציב מסוים לפרסום ושיווק. במקרה של עסקים קטנים, סביר להניח שהתקציב יהיה נמוך ויתבסס בעיקר על פרסום מקומי, בעוד שבקרב עסקים ובעלי מקצוע גדולים, הרי שהתקציב יהיה רחב ומשמעותי ויפנה, סביר להניח, לפרסום בפלטפורמות רבות, מקומיות, ארציות ואף בינלאומיות. 

כעת עולה השאלה, אם יש זירה אחת שמאפשרת ליהנות מכל העולמות, בתקציב יחסית נמוך, מדוע לא להשתמש בה? זירה בה גם עסקים קטנים וגם עסקים גדולים יכולים לעמוד, כמעט בצורה שווה ולהפיק ממנה תועלת. זו הדרך האפקטיבית והטובה ביותר, שכל אחד יכול ליהנות ממנה ולהצליח. הזירה עליה אנחנו מדברים היא גוגל והכוונה כמובן לפרסום במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. 

פרסום בגוגל היא במובנים מסוימים, הזירה הכי שיוונית לפרסום שקיימת כיום. זו הזירה היחידה בה עסקים קטנים וגדולים יכולים ליהנות מאותה מידה של חשיפה ולכן משתלם להשקיע בה. בחלק הבא נסביר מדוע זו זירה שיכולה להטיב עם כולם, יותר מאשר זירות אחרות וכן מדוע משתלם להשקיע בה כסף. 
יותר אפקטיבי, יותר שיווני
בשביל להבין מדוע גוגל היא זירה יותר שיוונית מזירות אחרות ומדוע היא אפקטיבית יותר מאחרות, עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, ניקח לדוגמא תחילה זירות אחרות של פרסום, למשל רדיו, עיתונות כתובה או טלוויזיה. 

מדובר על 3 זירות שלכל אחד נתח פרסום גדול, גם אם הוא נמצא בירידה בשנים האחרונות. אך בשביל ליהנות מפרסום בו צריך להשקיע כסף רב, דבר שעסקים קטנים לא תמיד יכולים לעמוד בהם וזה גם לא משתלם להם. הרי עסק שעובד באזור מסוים, לא צריך להיות מפורסם בתקשורת ארצית בהכרח, אלא משתלם לו יותר לחפש פרסום מקומי, לוקאלי. 

נכון, יש לו אפשרות להתפרסם בתחנות רדיו אזוריות או עיתונות מקומית. אך שוב, מדובר בזירות פרסום יקרות שהן גם לא בהכרח אפקטיביות, כי לא ברור עד כמה רמת העניין וההשפעה של הפרסום על המאזינים והקוראים. 

הדבר נכון גם לגבי פרסום בטלוויזיה, מדובר על פרסום יקר מאוד מצד אחד, ומאוד לא ממוקד, חברות ארציות או בינלאומיות יפיקו מפרסום כזה הרבה תועלת, עסק קטן לא בהכרח. 

כעת אנחנו מגיעים לגוגל, פרסום במנוע החיפוש הוא הרבה יותר אפקטיבי, כאמור, כי הוא ממוקד, הוא מאפשר לעסק להתמקד בפרסום בביטויים ספציפיים שהגולשים מחפשים, על פי אזור מסוים, על פי תחומי עניין ואפילו על פי שעות. יתרה מזו, העסק יכול להחליט האם להתפרסם בארץ או בחו"ל.
 
הפרסום בגוגל הוא גם יותר שיווני, מאחר ועסק קטן יכול להציע סכומי כסף בדיוק כמו עסק גדול וליהנות מפרסום בצורה דומה. ייתכן מאוד שההשפעה על התקציב תהיה מינורית עבור העסק הגדול, אך לאורך זמן, החשיפה לה יזכה העסק הקטן תוכל לפצות על כך. 

פרסום בגוגל, כידוע, מתבצע הן באמצעות קידום ממומן והן באמצעות קידום אתרים בגוגל, מה שמאפשר לאתר האינטרנט להיות נוכח במקומות הגבוהים במנוע החיפוש. בעזרת עבודה נכונה ועקבית, יכול עסק קטן לעמוד בכבוד מול עסקים גדולים, גם אם הם ישקיעו כסף רב בפרסום מודעות. זה היופי בגוגל, ולכן משתלם להשקיע בקידום האתר. 

אם אתם מחפשים גורם מקצועי ומוביל שיעזור לכם לקדם את האתר, זה הזמן לפנות אלינו, חברת מדיה גרופ מתמחה בקידום אתרים גוגל. ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. צוות החברה ישמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם לגבהים חדשים.