בשביל לעמוד במטרות, יש לקחת כבר בשלבי עיצוב האתר את האזורים בהם מייצרים אמון ללקוח, אזור להצגת מגוון השירותים, אזור למסרים שיווקים, ואזורים ליצירת פניות.
ככל שניתן לגולשים יותר אפשרויות לפנות אלינו מכל אזור באתר: טפסים חכמים, טלפונים, נציגה וירטואלית, צאט ועוד.. כך יגדל גם אחוז ההמרה מגולשים לפניות.
ההמלצה מבחינת אפשרויות ההתקשרות של הגולש היא לפחות ל 3 דרכי התקשרות מכל עמוד באתר, ורצוי שלפחות 2 מהן יהיו מעל הגלגלת. למשל, מספר טלפון בראש
העמוד, טופס במרכז שמאלי, ונציגה וירטואלית או צאט שמלווה את כל העמודים באתר.
בחירת צבעים לאתר תדמית \ מותג
ישנם עשרות ספרים, ומאות מאמרים באינטרנט לגבי קישור של צבעים לרגשות.
ברובם יש קונצנזוס ברור לגבי רגשות שמעוררים אצלנו צבעים שונים:
אדום: צעיר, מרגש, אמיץ - קוקה קולה, לגו, CNN.
צהוב: בהירות, אופטימיות - מקדונלד, UPS
כתום: חברותי, עליז, שונה - פאנטה, הארלי דווידסון
כחול: אמון, כוח - HP, פייסבוק, Oral-B
ירוק: שקט, בריא - לנד רובר, אנימל פלאנט
שחור\לבן: איזון ורוגע - אפל, הונדה
כשניגשים לבחירת הצבעים של האתר, כדאי לקחת בחשבון את הפן הרגשי ולהתאים אותו לערכי המותג. אתר של עו"ד לירושות וצוואות, רצוי שישדר אמון, לעומתו אתר של טיולי אקסטרים ירצה לשדר צעיר ואמיץ.
אפילו שאתם לא קוקה-קולה או נייק, עדיין כדאי שתעזרו לעורר בגולש בזמן הצפייה באתר שלכם רגשות שמתאימים לאירוע.