אפיקי השיווק והקידום השונים בגוגל


הקידום בגוגל מתחלק לשלושה אפיקים מרכזיים

●    קידום אורגני \ SEO – התוצאות המופיעות במרכז עמוד התוצאות
●    קידום ממומן \ PPC – תוצאות המופיעות כיום בראש ובתחתית עמוד התוצאות
●    רשת התוכן \ Display ורימרקטינג – באנרים ופרסומות המופיעות באתרי תוכן שונים בשיתוף עם גוגל

 

תעשיית הקידום בגוגל ופייסבוק

הצורך והרצון של מיליוני חברות בעולם להופיע בעמוד הראשון בגוגל ייצר תעשיית SEO  - חברות שעוסקות בקידום אורגני המגלגלת נכון ל 2016 בעולם מעל ל 60 מיליארד דולר וע"פ אנליסטים צפויה לעבור את ה 100 מיליארד דולר עד שנת 2020.

** שימו לב לדמיון בין ההכנסות של כל התעשייה מול ההכנסות של גוגל בעצמה.  נקודה לחשוב עליה.

ה SEO בשנים האחרונות הנו אחד התחומים הכי משתנים ודינמיים בתעשיית הדיגיטל ובכלל. מה שלמדת לפני שנתיים הופך להיות לא רלוונטי, ורוב מה שתלמד היום יהיה לא רלוונטי בעוד שנתיים.

חברות SEO ותיקות יצרו שיטות למידה מהירות בשביל לשרוד בשוק שכלליו משתנים בתדירות גבוהה.

בפייסבוק התעשייה קטנה יותר, ישנם הרבה פרילנסרים שעוסקים בקידום בפייסבוק ובניהול של כרטיסים עסקיים, ומעט חברות שעוסקות בניהול קמפיינים וכרטיסים בפייסבוק.


 
9  |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
תעשיית הקידום בגוגל ופייסבוק |  10