הצגת המודעות
האלמנטים המשפיעים על מיקום המודעה במנוע החיפוש של גוגל הם ציון האיכות של המודעה ומחיר מקסימום עבור קליק אותו מגדיר יוצר המודעה. ציון האיכות נקבע על ידי גוגל והגורמים המשפיעים עליו הם רמת הרלוונטיות של מילת המפתח, איכות דף הנחיתה, היסטורית החשבון ועוד. ציון האיכות משפיע גם על המחיר שמשלם בעל החשבון.
לרוב, מתוך מטרה להופיע במיקום גבוה יותר יהיה על בעל החשבון להקציב מחיר מקסימום לקליק גבוה ככל שניתן. אולם, אף על פי שלרוב מודעה המוצגת בראש העמוד נחשבת למודעה שתניב מספר קליקים גבוה יותר, מחקרים מוכיחים שלמעשה מיקום גבוה אינו ערובה וודאית ליתרון בהקלקה.