יח"צ באינטרנט - גם לעסקים קטנים!
האינטרנט כיום מאפשר לעסקים קטנים לבנות ולהגיע למיתוג לקהלי יעד מפולחים. בשונה מהעיתונות הכתובה שבה שמספר ערוצי התקשורת היה קטן, לא מאד מפולח, ויצר מלחמה על שטחי תוכן שבה לגודל העסק היה יתרון מובהק (אני ארכוש שטחי פרסום - אתם תפרגנו בתוכן שיווקי) באינטרנט יש מספר עצום של ערוצי תוכן, וכמעט כל בעל עסק יכול די בקלות ובתקציבים סבירים להגיע לקהל המטרה ולשדר את אסטרטגיית היח"צ בכל זמן ובכל מקום.
בנוסף האינטרנט ביטל גם בעולם היח"צ את מגבלות המרחב והזמן, בעולם העיתונות הכתובה, למאמר או לכתבה שפורסמה היה אורך חיים של בין יום לחודש,והיה מוגבל לפריסה הגאוגרפית של המדיה.
בעולם האינטרנט אתה יכול לפרסם כיום כתבה שתגיע גם בעוד 5 שנים לקהל המטרה שלך בכל מקום, ותמשיך לעבוד עבורך להשיג את מטרות העסק שלך לטווחי זמן ארוכים.
בחירת ערוצי תקשורת למטרות יח"צ
הרגלי צריכת מוצרים או שירותים השתנו בעידן באינטרנט, אחוז נרחב מהצרכנים כיום עושים מחקר שוק
באינטרנט לפני החלטה על צריכת מוצר או השירות.
למרות שבאינטרנט כיום יש אינסוף ערוצי תקשורת, עדיין ישנם עשרות ערוצים שנתפסים יותר אמינים בעיני ציבור המשתמשים. לדוגמא, כתבה בגלובס תיתפס ע"י לקוח שחוקר מוצר כיותר אמינה מכתבה שמפורסמת בבלוג או בפייסבוק. ולכן יש לבחור בתמהיל נכון של ערוצי תקשורת הכולל ערוצים הנתפסים אמינים יותר להשגת המטרות.