ב QR הבא תמצאו ראיון עם אריק שמידט מנכ"ל גוגל לשעבר אודות מאות הפרמטרים השונים של גוגל.


בסוף הספר מצורף נספח עם 200+ פרמטרים המשפיעים ביותר על האנדוקס בגוגל.

דוגמאות לפרמטרים On-Site   (בתוך האתר):

●    תגיות: טייטלים, כותרות H1, תיאורי עמודים Description, מילות מפתח, תגיות ALT לתמונות.
●    זמני טעינה:  בדיקת זמן טעינת האתר – ניתן לבצע ע"י כלי חינמי של גוגל.
●    כמויות ואיכויות תוכן:  כמות התוכן הנמצא באתר, איכות התוכן ורמת מקוריות התוכן.
●    ארכיטקטורת אתר:  מבנה האתר, וסידור התוכן.
●    נגישות:  אפשרות לכבדי ראייה, עוורי צבעים ובעלי מוגבלויות להשתמש באתר.

דוגמאות לפרמטרים Off-Site (מחוץ האתר):

●    כמויות קישורים ואיכות האתרים המקשרים Trust.
●    סוגי קישורים Follow / No Follow
●    הטקסט המקשר Anchor Text.
●    קצב עדכון קישורים החדשים.
●    אזכורים ואיתותים מרשתות חברתיות, בעיקר פייסבוק.

                                               

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל מבוסס בחלקו על ידע מצטבר משותף שקיים באופן פתוח בבלוגים ובפורומים ברחבי האינטרנט כגון AskPavel, SEO.com, The Moz Blog והמון אחרים.  

ובחלקו מבוסס על ידע שמתפתח ע"י חברות פרטיות על בסיס קידום של מאות אתרים בתחומים שונים.

יש לזכור שתחום הקידום האורגני הנו אחד מתחומי הידע הדינמיים ביותר הקיימים מאחר וגוגל משחררת עדכוני אלגוריתם חדשים באופן שוטף כגון: פנדה, האמינגבירד, פינגווין ושלל חיות אחרות.  ולכן מה שהיה נכון לפני שנתיים לא בהכרח נכון כיום.

כל מי שעוסק בקידום האורגני חייב להישאר מעודכן, לקרוא ולהבין מה עובד בעולם, וללמוד ליישם ולעשות שינויים תכופים בשיטות הקידום בהתאם לשינויים ולעדכונים של גוגל.

בקישור הבא תוכלו להירשם SEOsecret.co.il ולקבל עדכונים שוטפים על עולם הקידום.


 
פרמטרים בשימוש גוגל
הקידום האורגני בגוגל כיום מבוסס על מאות פרמטרים שונים (ע"פ נאום של אריק שמידט, מנכ"ל גוגל לשעבר ב 2016), המתחלקים לשתי קבוצות מרכזיות, פרמטרים On-Site  הקיימים בתוך האתר אותו אנחנו מקדמים, ופרמטרים Off-Site שהנם ההתייחסות של עולם האינטרנט אל האתר המקודם.
 
19  |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
קידום אורגני בגוגל |  20