91 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
בניית קהל בפייסבוק  | 92

 

קהלים מבוססי רימרקטינג

פייסבוק מאפשר תיוג של גולשים שעוברים באתר או בעמוד נחיתה, ופנייה לקהלים חוזרים.
 
על מנת לבנות קהלים מבוססי רימרקטינג בפייסבוק, יש לבצע הטמעה של קוד רימרקטינג באתרים, בעמודי הנחיתה ובכל הנכסים האינטרנטיים של העסק. לאחר הטמעת הקוד, פייסבוק תזהה כל גולש שעובר בכל אחד מהעמודים ותצרף אותו לקהל הרימרקטינג. 
 
באופן כללי שיווק ללקוחות חוזרים נותן את התשואה הטובה ביותר. יש לקחת בחשבון שקמפיין רימרקטינג מתחיל לתת תוצאות משמעותיות ותשואה חיובית רק לאחר איסוף של עשרות אלפי לקוחות חוזרים.
 
מאחר ובניית קהלים בפייסבוק הינה חינמית, מומלץ גם לעסקים שאינם מפרסמים באופן אקטיבי בפייסבוק להטמיע קודי רימרקטינג ולהתחיל לבנות קהלים פוטנציאליים למקרה שיום אחד יחליטו לנסות את מערכות הפרסום של פייסבוק.  במקרה כזה, אם בזמן עליית קמפיין שמכוון לקהלי רימרקטינג הרשימות יכללו עשרות אלפי לקוחות, הקמפיין ייתן תשואה כבר בימים הראשונים לאחר העלייה.